האם גם שירות הזרמת המוזיקה הגדול בעולם עומד להשיק בקרוב רמקול ביתי המבוסס על עוזרת וירטואלית? כמה רמזים ומהלכים של החברה יכולים להעיד שחברת Spotify חושבת ברצינות להיכנס לשוק הלוהט של רמקולים חכמים, ולהתחרות ישירות באמאזון, גוגל, אפל ומיקרוסופט.
ספוטיפיי, שנכנסה רק השבוע לשוק הישראלי בקול תרועה רמה, החלה לבדוק תכונה חדשה אצל מספר קטן של משתמשים, באמצעותה ניתן לבצע חיפוש קולי, גם לשיר ספציפי, אמן מסויים, אלבום, ואפילו ז’אנר. חשוב לציין בי Spotify בדקה לפני כמה שנים “מצב נהיגה” בו ניסתה לשלב חיפוש קולי, אך המהלך לא עבר מעולם את שלב הבדיקות הראשוניות.
מעניין יהיה לראות מה תציע החברה ברמקול החכם, שלא נוכל למצוא אצל המתחרות. שירות המוזיקה הפופולרי בעולם ניתן להפעלה גם ברמקולים של גוגל ואמאזון, ולכן ספוטיפיי תיאלץ “לשכנע” את המשתמשים לזנוח את אותן חברות ולעבור להשתמש במוצר שלה. אין ספק, יהיה מעניין.
מקור: Techcrunch