אחת האפליקציות החברתיות המומלצות ביותר מדווחת כי חצתה לראשונה את רף 500 מיליון משתמשים שנרשמו לשירות. אינסטגרם (Instergam) שמאפשרת העלאת תמונות וסרטונים, הוסיפה היום כי למעלה מ-300 מיליון משתמשים מתחברים לשירות על בסיס יומי, ומדובר במספרים מדהימים מיחס לפרק הזמן שהאפליקציה נמצאת בשוק. לפני חמש וחצי שנים הודיעה אינסטגרם על מיליון משתמשי אייפון שנרשמו לשירות, זאת עוד בטרם האפליקציה הייתה זמינה למכשירי אנדרואיד באפריל 2012.
ההצלחה המטאורית של אינסטגרם לא נעלמה מעיני מארק צוקרברג ופייסבוק, שהציעו באפריל 2012 לא פחות ממיליארד דולרים תמורת רכישת המותג, אך גורמים מעריכים כי עד שהעיסקה יצאה לפועל, סכום הרכישה הסופי ירד ממיליארד דולרים, אך עדיין נותר גבוה מאוד ביחס לאותה תקופה. לאחרונה ביצעה החברה מספר שינויים, כאשר החליפה לראשונה את לוגו החברה המסורתי בעיצוב מודרני יותר, ובנוסף האריכה את קטעי הוידאו מ-15 ל-60 שניות, כמו גם כמה נגיעות בממשק המשתמש. בין השינויים מעוררי המחלוקת שביצעה החברה הוא שינוי ציר הזמן של המשתמש, דבר שגרם לביקורות שליליות מאוד.