עד כמה רחוק מוכנה ללכת OnePlus כדי לגרום ללקוחותיה לשדרג את המכשיר ה”ישן” שלהם ל-OnePlus 5? הסיפור הבא יכול להמחיש זאת בצורה המדוייקת ביותר.
נראה כי OnePlus דוגלת באימרה “פרסום רע הוא עדיין פרסום”, וכעת היא החלה לשלוח לבעלי מכשירי OnePlus 3 ו-OnePlus 3T מודעו פרומו המציעות לשדרג את המכשיר שלהם לדגם החדש. איך נאמר זאת בעדינות? הסינית משחקת מלוכלך והלקוחות מאוד לא אוהבים את זה.
קידום מכירות הוא דבר לגיטימי לחלוטין, וכבר ראינו חברות המשתמשות בתחבולות כאלה ואחרות כדי לפרסם מוצרים, אבל לשלוח הודעות דחיפה (Push) לתוך מכשירים? כמעט כל היצרניות מסוגלות טכנית לבצע מהלך דומה ולקדם מוצרי בית, השאלה היא איפה הגבול. ראיתם פעם את סמסונג מציקה למחזיקי המכשירים שלה עם הודעות כאלה? את אפל מציעה לבעלי האייפון לשדרג עוד היום לדגם חדש? זה אפשרי, אבל בהסכמה בלבד.
בעיה נוספת היא חוסר היכולת של המשתמש לבטל הודעות מסוג זה, אלא אם אתם נמצאים בגירסת Beta 9 האחרונה ל-OnePlus 3T, שם תוכלו לגשת ולהסיר אפשרות להודעות דחיפה. ומה לגבי כל המשתמשים ה”רגילים” שלא מתעסקים בגירסאות בטא? הם ימשיכו לקבל הצעות לשידרוג, לכעוס פעם אחר פעם, ואולי בסופו של דבר לעבור ליצרנית שיודעת גם לכבד את לקוחותיה.