מאז סוף חודש אוגוסט, נמצאת סמסונג (Samsung) במתקפה תקשורתית חסרת תקדים בעקבות סאגת הסוללות המתפוצצות במכשירי ה-Galaxy Note 7, שהתגלו זמן קצר לאחר השקת המכשיר בארה”ב, דרום קוריאה, ומדינות נוספות הרחבי העולם. כנראה שהמזל לא הולך עם החברה, וגם לאחר שהחליפה את המכשירים הפגומים בחדשים, במסגרת הריקול הגדול, מגיעים דיווחים על כאלה שהתפוצצו או נשרפו, מה שכמובן לא מסייע לסמסונג בניסיונות להרגיע את הלקוחות הזועמים ויש יגידו מפוחדים.
הפרשה האחרונה, בה נשרף Galaxy Note 7 בתוך מטוס רגע לפני ההמראה (וכתוצאה מכך שרף את השטיח), הכה גלים בכל רשתות התקשורת, ובניסיון לצנן את האווירה, משחררת סמסונג הצהרה רשמית בעניין זה. בשל חוסר הוודאות הקיים, מפעילות סלולר בארה”ב מעניקות ללקוחות מודאגים את האפשרות להחליף את הנוט 7 שלהם בכל מכשיר חלופי אחר על פי בחירתם (בחינם), בעוד AT&T, כך על פי הדיווחים, שוקלת לעצור את מכירות המכשיר לחלוטין. ההצהרה של סמסונג אינה מחדשת דבר, אבל מוכיחה עד כמה החברה נמצאת בלחץ ומנסה למצוא את הדרך להרגיע את השוק.
“עד שנוכל להחזיר אלינו את המכשיר, אנחנו לא יכולים לאשר כי האירוע קשור ל-Galaxy Note 7 שהוחלף. אנחנו עובדים מול חברת התעופה Southwest בניסיון לבדוק את המכשיר ולאשר את הגורם לתקלה. לאחר שנבדוק את המכשיר, נחלוק את המידע באופן מסודר”. בהמשך הוסיפה סמסונג כי היא “מבינה את דאגת הספקים והצרכנים שלנו לאחר הפירסומים האחרונים. החברה ממשיכה לחקור את המקרה שדווח כדי לקבוע את הגורם לתקלה. אם נסיק כי אכן מדובר בבעיית בטיחות, ננקוט צעדים מיידיים כדי להתמודד עם המצב. אנחנו מבטיחים ללקוחות שלנו כי אנחנו לוקחים את המקרה בכובד ראש, ומעריכים את סבלנותם”.