במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר, הציגה חברת תדיראן שירות המאפשר לחבר את כל המזגנים בבית לשירות ענן. מערכת ‘תדיראן Connect‘ מורכבת ממודול תקשורת, הנמצא בתוך המזגן ומחבר אותו לענן, שרת מחשב מרכזי ברשת, אפליקציה לסמארטפונים ומערכת שליטה ובקרה מרכזית במוקד השירות.
המערכת החדשה מאפשרת תקשורת רב-כיוונית בין המזגן לבין המשתמש ומוקד השירות, כך שאנשי השירות יכולים לנטר אונליין את פעולת המזגן, ליצור קשר עם הלקוח במקרה הצורך, לעדכן אותו לגבי תקלה, לסייע לו בפתרונה מרחוק או לתאם לו ביקור טכנאי לצורך פתרונה תוך 24 שעות.
כמו כן, היא גם מאפשרת חיסכון ניכר בצריכת החשמל הודות לאפשרות לתכנת הפעלה וכיבוי מראש של המזגנים, לשלוט על מספר מזגנים בו זמנית, לנהל קבוצות של מזגנים ואף לבצע כיבוי אוטומטי של המזגן כשיוצאים מהבית. בנוסף, המערכת שולחת למשתמש באמצעות האפליקציה התראות על הצורך בניקוי פילטר, חיווי על תקלות ועוד.
‘תדיראן Connect’ מציעה ללקוחות אפליקציה תומכת מכשירי אנדרואיד ו-iOS בעלת ממשק הפעלה ידידותי לשימוש, המאפשרת שליטה מלאה על המזגן מכל מקום ובכל זמן: הדלקה וכיבוי, כיוון טמפרטורה, בחירת מהירות מפוח, שינוי מצב עבודה ועוד. בנוסף, באמצעות האפליקציה ניתן ליצור קשר ישיר עם מוקד השירות בלחיצת כפתור. כל הלקוחות בעלי מזגנים דירתיים עם המערכת החדשה ייהנו בתקופת האחריות משירות תוך 24 שעות מרגע פתיחת הקריאה על מנת לצמצם למינימום את משך הזמן בו המזגן אינו פועל.