פרטנר מודיעה היום על איחוד פעילויות האינטרנט של הקבוצה, 012 סמייל ופרטנר, במהלך הדרגתי שיושלם בחודשים הקרובים. המהלך כולו נוגע לפעילויות של 012 סמייל בלבד (אינטרנט, קווי ושיחות בינלאומיות), ואינו כולל את הפעילות הנפרדת בתחום הסלולר של מותג 012 מובייל מקבוצת פרטנר, אשר תמשיך לפעול ללא שינוי תחת המותג העצמאי. חברת 012 סמייל, אשר נרכשה על ידי חברת פרטנר תקשורת בשנת 2011, פעלה עד כה כמותג נפרד בבעלות פרטנר. כעת, בהמשך לדרך החדשה עליה הכריזה קבוצת פרטנר כקבוצת תקשורת כוללת, נכנסת פעילות 012 סמייל תחת מעטפת השירותים של פרטנר. עם השלמתו, מהלך זה צפוי להשיא ערך ללקוחות, הן בהיבטים של חוויית הלקוח, והן בהצעות ערך חדשות.
בהודעות שיישלחו החל מהשבוע הבא ובמהלך השבועות הקרובים ללקוחות 012 סמייל, כחלק מהחשבונית החודשית, יעודכנו הלקוחות בנוגע למיזוג, לשינוי הצפוי במראה החשבונית וליתרונות שבהשתייכות לקבוצת תקשורת כוללת. חשוב לציין, כי במסגרת איחוד הפעילויות, הלקוחות ימשיכו ליהנות מאותם תנאי השירות מהם נהנו עד כה, בהתאם לתנאי התכנית אליה הצטרפו ב- 012 סמייל. במהלך המחצית הראשונה של 2016, התמקדה קבוצת פרטנר בהכנות המערכתיות והתשתיתיות לקראת איחוד הפעילויות, והחל מהימים הקרובים, כאמור, תתחיל הפניה ללקוחות 012 סמייל באופן הדרגתי, לקראת השלמת איחוד מלא של הפעילויות ב- 2017.
כיום, נהנים לקוחות פרטנר מפלטפורמות מגוונות לקבלת שירות ותמיכה ברחבי הארץ ובאמצעים דיגיטליים, בהן: נקודות שירות ותמיכה בפריסה ארצית, מוקד טלפוני, מענה לפניות במייל, שירות לקוחות בעמוד הפייסבוק, שירות אישי בצ’אט באתר או ב-SMS, ואפליקציית MyPartner המאפשרת לקבל מידע עדכני על שירותי החברה והחשבון האישי, וביצוע פעולות שונות כגון עדכון שירותים ופרטים אישיים. עם השלמת איחוד הפעילויות, ייהנו, כאמור, גם לקוחות 012 סמייל מהמערך המורחב והאיכותי של השירות והתמיכה של פרטנר.